tirsdag den 9. november 2010

Bla = ligegyldig

Guuuuud, hvor er det koldt udenfor! Det er næsten ikke til at holde ud (jeg ved godt, at jeg ikke skal klage, men jeg kan simpelt hen ikke lade være). Var pakket ind i en overgangsjakke + fleecetrøje (hvordan staver man?) og det var ikke engang varmt! + Jeg havde vanter, hat og tørklæde på og gummistøvler med ekstra tyk strømpe, og det var tilpas! Hvad sker der???? Jeg føler virkelig det er blevet vinter, og næsten også jul, for der er julepynt og alverdens andet julegrej overalt. Forleden dag så jeg tv, og der var en reklame med en ny cd med gamle julenumre (som om den er ny, måske med nyt cover, men de må da tage sig sammen...) og så spillede de selvfølgelig nogle og numrene, og jeg kom sådan i julehumør, det var helt forfærdeligt, for der går så lang tid til jul. Det er den bedste tid på året!

Tror vist jeg er i et gråt humør i dag, så jeg vil sætte mig til at læse "Bridget Jones Dagbog", den kan måske hjælpe lidt på humøret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar