onsdag den 26. januar 2011

'DET-ER-DA-EN-OK-DAG'-DAG



Jeg har haft en dejlig dag, sådan normal onsdags-agtig, hverken dårlig eller helt i top, hvis I kender det? Det er altid sådan midt i ugen. Min dag har budt på en lang skoledag, hjem og lave en smule lektier og derefter træning fra 17-19. Og jeg fik fandme øget min vægt. Jeg føler mig næsten som en bodybuilder! :-P Ha, ha. Jeg er meget glad for min træning, det er fedt! Det giver total overskud, og så har jeg tæsket historie igennem, hvilket faktisk ikke var helt så slemt, for det handler om 2. Verdenskrig, som jeg synes er vildt spændende. Men gud, hvor er jeg smadret nu!
Hav nu en dejlig torsdag - det er snart weekend!

PS. Jeg skal til party-larty på fredag, så der kommer nok et billede op af mit tøj... Tror jeg nok ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar