søndag den 16. januar 2011

JULEGAVER

Jeg vil meget gerne vise jer nogle af mine julegaver, som jeg er utrolig glad for.




Ringe/Spinning - Ur/Skagen

Liste over, hvad jeg fik i julegave:
- 4 spinningringe (3 på billederne. Den fjerde byttede jeg til et par simple sølv-øreringe)
- Skagen ur (billede)
- BH'er
- Sportstøj
- Højtalere
- Knager til mit værelse (hæhæ, en gave fra mig selv...)
- Nynne-serien (jeg har filmen, og jeg elsker hende!)
- Maybelline The Colossal (overraskende god!)
- Cardigan
- Mascara-sæt (byttet til bodylotion "Granatæble" fra Matas og Max-factor "Second Skin" foundation)
- Så kan jeg ikke huske ret meget mere :-P

PS. Hvis I har en pudder, som I godt kan anbefale, så skriv det i kommentarfeltet - mange tak!

Ja, et AAALT for sent indlæg, men bedre sent end aldrig, og mit liv har stået på stand-by siden december, og det gør det sådan set stadig... I må have en god søndag aften!

2 kommentarer:

  1. Prøv at tjekke ELF make-up. Det kan købes på nettet, er utroligt billigt og har nogle rigtig gode mineralpudre! :)

    Har selv lige lavet en indlæg om det! :)

    http://adaywith-joe.blogspot.com/2011/01/new-in-elf-make-up.html

    SvarSlet
  2. Mange tak, det vil jeg lige tjekke :-)

    SvarSlet