mandag den 25. april 2011

BODYSTEP-MARATHON



Så var det sgu i dag, at jeg skulle til BodyStep-marathon. Jeg har glædet mig vildt til det, for jeg elsker BodyStep. Det begyndte virkelig godt, og instruktørerne havde valgt nogle fremragende numre, men så allerede efter cirka tre kvarter var mine ben virkelig tunge, men så var det da lige et held, at jeg og min kære søster havde saftevand i vores drikkedunke (sukker, you know. Det er ikke fordi, det smager satens godt!). Jeg fik lige lidt ekstra energi, og også i den anledning, at vi alle skulle havde energi, havde instruktørerne sørget for noget chokolade-agtigt-energiprodukt! WIN! (Mange tak! :-P). Derefter gik det hu-hej og vi alle var smadret til slut. Det var super, super fedt, og jeg gør det gerne igen. 2 timers step, YEAH! Dog er mine fodpuder total ømme :-( Øv, piv, øv!
Jeg vil sgu også være BodyStep instruktør, når jeg fylder 18! ;-)

Og hey! Det er stadig sommertemperatur, så hvorfor ikke være glad? :-D
Jeg kommer til at sove så dejligt og tungt i nat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar