tirsdag den 5. april 2011

EN LILLE SHOPPING-RUNDE

Først fik turen i Vero Moda. Jeg plejer altid at blive skuffet, når jeg kommer ind i den jeg har i min by, men jeg synes faktisk de havde noget ok pænt, og så er jeg blevet helt vild med sådan nogle løse bukser, og jeg synes bare at de sidder så skideflot på mange, men så når jeg prøver dem, så er der et eller andet, der går galt... De havde ellers rigtig mange varianter af dem, hvis det skulle friste nogen. Og nej, jeg har ikke helt så korte og tykke ben - kun lidt ;-) Jeg valgte derfor at lade begge par hænge. Jeg kan ikke huske hvad de lyse kostede, men de grønne kostede i hvert fald 500 kr.

I Vero Moda faldt jeg også over denne røde strik, som var sat ned til 50 kr.! Den ser orange ud på billedet, men den er en rigtig flot rød. Der var også skod lys, og det er heller ikke det mest fantastiske kamera jeg lige havde ved hånden, så derfor billederne ;-) Ærmerne havde en underlig form, når de ikke var foldet op. Det kan I se på det første billede. De posede nærmest udover ærmet... Jeg prøvede så at folde ærmet op, og det synes jeg faktisk så ret godt ud, men selve trøjen var bare ikke god til min figur - derfor blev også denne hængende, selvom den var rimelig billig. Den kan også fås i bl.a. brun og sandfarvet.

Igen i Vero Moda fandt jeg denne basis top, som kostede 89 kr. Den var egentligt rigtig fin - let gennemsigtig, som jeg synes giver et flot look, men jeg havde en lignende top i forvejen, så derfor blev den hængende. Man kan også få den i en lys laksefarve - den farve klæder mig bare ikke :-)

I en lille butik, ved navn Hapa, fandt jeg denne flotte, fantastiske, lækre top, som jeg simpelthen ikke kunne stå for! Den er af mærket Vila, som er en af de rigtig fine mærker Hapa forhandler. Toppen er hæklet og så er den rimelig dyb i ryggen, så den har et afslappet look, fordi den også hænger løst på kroppen. Jeg vil style den her top med en sort top indenunder, så den ikke er så nedringet og så kan man også rigtig se detaljerne. Den er bare så fin! Den kostede forresten 199 kr.

Læg mærke til "peace-tegnet" på billederne. Det er fordi, jeg synes, det er skønt, at alt ikke skal tages alt for seriøst.

Hvad siger I til det her med billeder fra prøverummet?? Er det en fiks idé?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar