onsdag den 27. april 2011

LIDT KONGELIGT...


Nu så jeg jo "Aftenshowet" tidligere i dag på DR1, hvor de snakkede om det kongelige bryllup i Storbritannien og så selvfølgelig også brudekjolen, for Prins William og Kate skal jo giftes på fredag. I et klip viste de så også andre kongelige brudekjoler, hvor de bl.a. viste Mette-Marit, Norges kronprinsesses brudekjole tilbage fra 2001. Jeg faldt pladask for den, fordi den er så enkel og så skide flot! Den er vist lavet af silke (hæng mig ikke op på det!)
Prøv da lige at se, når den sådan er spredt ud over gulvet. Det kan da næsten ikke blive flottere!
Jeg fik da også lige indskudt hos min kære mor, at sådan én sag, vil jeg også bære, hvis jeg engang skal giftes... Den er da virkelig bare for flot.
PS. Jeg er ikke så interesseret i det royale, så jeg tror bare, at jeg let og elegant hopper over brylluppet på fredag i fjernsynet, men sikke mange fine kjoler, der bliver samlet sådan en dag - wow!

Hvad synes I om den? Er den ikke fin?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar