lørdag den 18. juni 2011

DEN DER HAT



Den her hat købte jeg i sommers i Kina for cirka 40 kroner. Den er dejlig at gå med, og så synes jeg jo selv, at den er helt vildt cool... Jeg købte den på et marked, hvor man kan købe alverdens ting, og jeg vidste godt, at jeg skulle få prisen haglet til bunden, så derfor startede jeg med at prutte med prisen. Det er pisse sjovt! Kvinden, som solgte mig hatten, blev næsten sur til sidst, men jeg fik den som sagt pruttet ned til cirka 40 kroner, hvilket var ok :-) Jeg gik ofte med den rundt i Kina, for den er så komfortabel, at man ikke mærker, at man har den på, haha. Så meget jeg da også ved om hatte *host*. 
Så var der også lidt historie omkring hatten, yes yes :-D

Ha' en dejlig lørdag. Jeg er stadig i efterskole-mood!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar