fredag den 17. juni 2011

DEN SIMPLE COLOR-BLOCKING




























Bluse H&M - Shorts Pieces (fikset fra busker til shorts) - Sko Keds

Og jeg, som troede jeg aldrig skulle tilnærme mig color-blocking, men se nu her! Der blev sgu alligevel lidt til Ditte... Dog af den meget simple skuffe, for det er jo bare en t-shirt - jeg har jo ikke gjort en skid for at sammensætte farver, haha :-D
Før i tiden var rød og lyserød sammen bare no-go for mig, og jeg syntes, at det var så herre kikset, men se ... Jeg har sgu gjort det!
Jep - jeg er en sucker for YouTube! Det er bare den ultimative hjemmeside (+ Facebook, selvfølgelig)! Jeg hører Lady Gaga. Igen. Og hey, kommer der ikke en musikvideo til "The Edge of Glory"? Jo, det tror jeg da nok lige, der gør! Det er Gaga-ynglingsen ;-) Simply just love it...

Jeg var forresten til skriftlig fremstilling i dansk i går, hvor jeg havde planlagt, at jeg ville skrive en novelle, for det synes jeg er den letteste udvej... Dog kan jeg ikke se en opgave om en novelle i opgavekompendiet, og jeg går derfor i gang med at skrive en klumme, hvilket jeg aldrig har prøvet før! Jeg skriver på livet løs, men jeg finder så ud af en halv time før vi skal aflevere, at der var en novelle på bagsiden. Flot Ditte. Virkelig flot! Men jeg er faktisk glad for, at jeg prøvede noget nyt, for det var virkelig spændende at skrive en klumme. Man kunne bruge sproget på en sjov og finurlig måde. Jeg skrev om små irritationsmomenter på offentlige steder, hvilket var pisse sjovt, for man kunne svine til højre og venstre - awesome!
Jeg fik allerede klummen tilbage i dag, og min lærer sagde: "Ditte: Suverænt!". Kan I så lige gætte på, hvor stolt jeg blev? :-P Jeg fik en 12'er for den, og det er jeg rimelig godt tilfreds med, eftersom jeg jo ikke har skrevet en klumme før :-) Hehe. Det er fredag, lad os ha' det pisse godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar