fredag den 24. juni 2011

DET VAR SÅ DE NI ÅR

























Hep hep - en meget glad mig!

Så var det sgu allerede i dag. Det var i dag, at jeg havde sidste dag på min skole, som jeg har gået på i al min skoletid - dvs. 9 år. Derfor var der rigtig mange, der begyndte at græde, fordi der var en masse, som skal på efterskole efter sommerferien. Jeg begyndte også at græde en smule, men ikke sådan helt vildt, for jeg glæder mig bare så meget til efterskole, at jeg må indrømme, at jeg ikke kunne se det sørgelige i det. Selvfølgelig er der nogle enkelte personer, som kommer med nogle fede input i hverdagen, og som jeg kommer til at savne, men jeg har set frem til efterskolen i mere end to år, så jeg er bare glad for, at det snart er ved at være tid til det!
Ha' en god fredag - jeg skal til studenterfest ved min bror i morgen. Det vil derfor sige; MAD! Min veninde påpegede også den anden dag, at jeg nævner mad sådan rimelig tit. Haha, tja... Det gør jeg vel, for det er min største kærlighed <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar