torsdag den 21. oktober 2010

Klar, parat, START

Jeg har nu startet denne blog, helt anonyme blog, som jeg håber jeg kan finde ud af. Jeg vil i hvert fald prøve, og så må vi se hvad der sker. Jeg har tidligere haft en blog, hovedsageligt om mode, men da jeg lagde den på Facebook (man skulle jo lige prøve..... ;-)), så var der en masse fra min skole, som blev så begejstret for den, at det hele blev alt for kunstigt, så den slettede jeg. Jeg vil prøve på ny (og denne gang ryger den ikke på Facebook!). Som det hører til, så må jeg vist helst fortælle lidt om mig selv, nu når det jo er første indlæg. Jeg hedder Ditte, jeg er fra Danmark, jeg bor et sted i vestjylland, jeg er femten år, jeg elsker tøj. Jeg kunne blive ved, men det er lidt ligegyldigt. Jeg håber I (kære ikke-eksisterende) læsere vil nyde min blog!

Mvh Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar