torsdag den 21. oktober 2010

Lokale genbrug




Jeg var i den lokale genbrugsbutik i dag, hvilket jeg faktisk (ærligt indrømmet) aldrig rigtig har været før. Jeg var én gang før, men det var mest princippet i alt det genbrug. I dag valgte min søster så at tage derover, og plagede mig til at tage med. Det viste sig at være en klar succes! Der var så mange fine ting, og en masse nips (som vi kalder det i Jylland)! Jeg tror ærligt, at jeg har det der pynte-gen i mig fra min mor. Jeg elsker det, intet bedre. Genbrugsbutikken havde mange fine jakker, som jeg virkelig godt kunne bruge, men de var alt for store, rigtig ærgerligt! Jamen dog, jeg fandt da alligevel tre (efter min mening, fantastiske) ting!

- Et brunt læderbælte med guldklemme (hvad kalder man sådan én???), som er rigtig sød.
- Et maleri med meget fin guld- og bronzefarvet ramme af træ. Hyggeligt maleri, lige hvad min væg trængte til!
- En lille taske af brunt ruskind (vil jeg tro...), med noget logo/syning med tallet "7910", hvilket jeg ikke ved hvad står for, men vældig fin taske. Jeg har manglet en lille brun taske, og så fandt jeg den - til 20kr.!

Jeg vil helt sikkert komme i genbrugen noget oftere! Hvor er der fint!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar