onsdag den 23. marts 2011

EN LILLE SMULE GOSSIP

Sarah med sin kæreste, Frederikke

Jeg er jo af en sådan skabning, at jeg elsker gossip og sladder! Her er jeg faldet over den 15-årige lesbiske x-factor-stjerne, Sarah, som fortæller om sin kærlighed til den jævnaldrende pige, Frederikke. I love it! Jeg synes Sarah er så skide sej! Jeg har så stor respekt for hende, fordi hun bare er sig selv. Det at springe ud overfor familien og bekendte må være et stort skridt, men dertil hvor man springer ud for hele danmarks befolkning - og så lige i den bedste sendetid, det kræver nosser! Det er kun seje og selvsikre mennesker, der kan det - og hun gør det fandme som 15-årig! Jeg er så lykkelig over, at Danmark har fået så meget tolerance overfor homoseksualitet, for ellers ville vi jo ikke have Sarah - og det ville være en skam! Hun er allerede blevet et idol for så mange.

Jeg elsker bare, at et 15-årigt homoseksuelt par står frem i pressen, og fandme bare erkender, at de sgu nok er forelskede, og sådan er det bare! De klæder da også hinanden rigtig godt! Jeg synes, at de så smadderseje!

Jeg har slet ikke noget imod, hvis Sarah vinder x-factor 2011. Hvad mener du?

Læs hele artiklen HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar