torsdag den 10. marts 2011

SOLBRILLER


Solbriller fra Asos med aftagelig linse, som jeg er helt forelsket i! Dog er de fra mande-linien, men hvad så?? De er så super super seje, og jeg vil virkelig gerne eje dem! Det er jo også snart sommer (går jeg og håber...)
De koster omkring 176 kr.

Da jeg så Henrik Vibskovs show fra modeugen her på computeren, da blev jeg helt forelsket i hans designs, men jeg var ikke helt solgt med hensyn til solbrillen... Det er jeg nu, og nu skal den fandme have noget Henrik Vibskov look-a-like!

Den gennemsigtige er virkelig "killer" og meget mystisk! Det er en ren dræber-maskine ;-) Jeg elsker den tendens med det gennemsigtige, dog ikke med hensyn til tasker osv., for jeg roder som et svin i min taske, men det er jo nok bare mig ;-)
Den brune er dejlig retro, og ved den solbrille kommer metallet virkelig til sin ret. Den er bare så fin!
Den sorte er klassisk og meget wearable - den ville helt klart kunne bruges, men man har sgu så meget sort, så det er lidt et dilemma!


Jeg ved virkelig ikke hvilken farve jeg hælder mest til.. Hvad synes I? Og hvad synes I om det med linsen?

I må have en dejlig weekend, når I kommer dertil!

2 kommentarer:

  1. Jeg sidder utålmodigt og venter det det sorte par. bestilte dem lidt før weekenden. Kan slet ikke vente! Men syntes helt klart at de andre to er vildt fede men udover de sorte, så hælder jeg nok mest til de brune. Synes at de hvide ser lidt billige ud.. Men fede er de alle, no doubt!

    http://closetoheaven.wordpress.com/

    SvarSlet