onsdag den 13. april 2011

DET GÅR DA BARE OK


Der findes bare ikke nogen bedre drik end Coca Cola! Og ja, Fanta og Pepsi Max kan bare dø, for det kan ikke hamle op med den dejlige Coca Cola! <3

Yes yes, det går bare ok (jysk beskedenhed...), for jeg har været/er på brobygning i denne uge. Hvis nogen ikke ved, hvad brobygning er, så er det hvor unge fra folkeskolen, skal ud og afprøve nogle selvvalgte ungdomsuddannelser.
Jeg har været på HHX, hvilket overhovedet ikke var mig. Alt det med økonomi, det er jeg sgu bare ikke til. Det interesserer mig overhovedet ikke - det keder mig bare ;-)
I dag var jeg på STX, som jeg bare faldt pladask for :-P Det er lige mig! Jeg glæder mig allerede til det!

På søndag, hvilket der er fire dage til, skal jeg til Ny-elevdag på min efterskole, som jeg skal gå på i 9., og jeg glæder mig for vildt, men jeg er alligevel ved at skide i bukserne af skræk!

Der sker bare så mega meget for mig lige for tiden. Det er bare dejligt. Jeg har det godt. Har du det godt? Haha, det var det første spørgsmål, jeg lærte at stille i breve :-P Nå men, back to business, ya know.
Jeg får MÅSKE (kan de ikke bare svare ja eller nej?!) karakter og besvarelse tilbage på mit projekt på fredag. Min tvillingesøster og jeg lavede projekt sammen, og vi valgte at skrive om homoseksualitet, og det var vildt spændende. Jeg tror måske, at nogle tror, at jeg er homoseksuel, men det er jeg ikke, bare lige så, at nogen ikke misforstår noget. Homoseksualitet er mega spændende, og jeg synes især, at det er vildt, at ca. ti procent af den danske befolkning er homoseksuelle! Yes yes - jeg håber, at vi får besvarelsen hurtigst muligt!

Arrivederci (som betyder farvel på italiensk. Jow jow, vi lærte også lidt italiensk på STX i dag! :-P)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar