fredag den 15. april 2011

DET GÅR SGU (VIRKELIG) GODT



Jow jow, computer-kameraet er da bare dejlig, selvom det er en skod kvalitet!

For tiden går det bare super. Som jeg skrev i forrige indlæg, så er jeg blevet afklaret mhs. til ungdomsuddannelse. Det skal være STX (almen gymnasium), men jeg skal jo lige have færdiggjort niende klasse, som jo som sagt skal gøres på efterskole. Som jeg også skrev i forrige indlæg (nøj, fornyer jeg aldrig indlæggene...?), så skal jeg til Ny-elevdag på søndag på efterskolen - og de har lovet op over 20 grader! Hvor meget bedre kan det lige blive? Shiiiiiiit, jeg glæder mig :-)

Min søster og jeg fik besvarelse tilbage på projekt i dag. Det var dejligt. Vi fik fandme en 12'er i hus, juhuuuu! Det havde jeg lidt håbet på, men bestemt ikke regnet med, selvom jeg nu synes, at vi havde gjort et stort stykke arbejde ud af det ;-)

Så fik jeg også lige et essay tilbage i dag, hvor jeg skrev om homoseksuelle og homoseksualitet. Der var sgu endnu en 12'er i hus, wuhu! Oven i det, så er der fra i dag af også påskeferie, og det vil sige; shopping! Tror sgu næppe livet kan blive meget bedre end nu! PS. bøgehækken er ved at springe ud - yes yes. Det er satme ved at være forår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar