lørdag den 11. juni 2011

I DON'T GIVE A SHIT


Yeah. I dag chillaxer jeg nemlig. Jeg føler mig total gangster. Jeg sov herre længe i dag - til klokken 10! Wut??! Jeg plejer nemlig altid at skulle op klokken 8 om lørdagen, fordi jeg skal til træning, men jeg var ikke til træning i dag, for jeg har sovet af lort den seneste uge, så jeg ville bare sove igennem. Det var virkelig skønt. I løbet af dagen har jeg set vlogs på YouTube. 



Her er vloggeren, Alli, som vlogger for YouTube-teamet, Baby Beaver Bunch. She's kinda fun :-P Hun er forresten lesbisk og det er hele BBB-teamet - det er faktisk det teamet går ud på... Love it!

Uh, om ikke alt for længe skal jeg ud og spise med familien, og som jeg før har skrevet, så er jeg jo en sucker for mad; helst i store mængder :-P Can't fucking wait... Det var så sygt, for efter jeg spiste morgenmad, gik der 5 og en halv time til jeg spiste min middagsmad. Underligt - jeg plejer sgu at æde all the freaking time :-) I'm just sayin'

PS. Jeg er ikke lesbisk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar