fredag den 10. juni 2011

JEP, JEG ER EN PIVSKID

Hele klassen sidder lige nu og ser "Case 39", som eftersigende skulle være en gyser. Derfor har jeg valgt at placere mig på gulvet, helt ude i siden, for jeg kan bare ikke tåle gysere. Jeg hader det! Jeg kan ikke sove efter jeg har set det. Hvis man analyserer klassens reaktioner, så må den i hvert fald være en smule uhyggelig. De siger: "Aaaaarg, der skal jeg bare ikke ind", mens de kigger lidt væk. Jeg kan ikke lade være med at grine lidt, selvom jeg er den største pivskid :-P Haha.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker gyser! Selv om jeg også bliver lidt bange. Har dog ikke set Case 39 endnu :)

    SvarSlet
  2. Jeg bliver herre bange, og det er den første sådan rigtige gyser jeg har set :-) Renée Zellweger og Bradley Cooper er med i den, så det er ikke helt amatør ;-)

    SvarSlet