tirsdag den 14. juni 2011

JEG ER RET SUR...

... på mig selv, matematikken, logikken og lorte OpenOffice.

Jeg var til skriftlig matematikprøve i dag. Jeg går i ottende, så man kan ikke kalde det en eksamen - mere bare en årsprøve, så lærerne kan se hvor vi alle ligger, og for at vi kan se, hvad en eksamen går ud på. Vi fik en niendeklasses-afgangseksamen, eller vi fik to... En færdighedsregning og en problemregning. Det gik fint i færdigshedregningen, dog tror jeg ikke på hverken en 10'er eller en 12'er. Værre gik det dog i problemregningen. Jeg har tidligere kunne følge ret godt med i matematik, og mit standpunkt lagde da sådan rimelig fint - dvs. det gik skidegodt for mig :-) Men nu... Jeg ved sgu snart ikke. Det gik langt værre, end jeg egentligt havde forventet. Mange af opgaverne kunne jeg simpelthen ikke finde ud af, og resten jeg lavede, var jeg ikke sikker i, så jeg tror på, at jeg får 02 eller 4 - hvilket bare sucks. Nå whatever - jeg kan ikke lave det om nu... Det kunne jeg jo heller ikke inde til prøven, for jeg kunne bare ikke finde ud af det crap :-(

Anyways, nu til noget godt. I går aftes fandt jeg ud af, at jeg var en af de ti heldige vindere af nogle hårprodukter fra John Frieda på bloggen GlitterAmalie. Sikke en skøn nyhed at få, ik? Ah. Det reddede lige min aften :-) 

See ya later!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar