tirsdag den 14. juni 2011

ROBYN OG "HAMMERSLAG"



Jeps - here it is! And it's fucking awesome! Sangen er jo mega fed, sådan dejlig poppet og elektronisk, lige hvad jeg forbinder med Robyn. Og se lige hendes frisure - så kan det sgu ikke blive bedre!

Btw, der kommer jo "Hammerslag Sommermix" her klokken 20:00, og jeg er jo en rigtig sucker for "Hammerslag", så da jeg var ved Vesterhavet den anden dag for at shoppe, så blev jeg total starstruck, da jeg så værten, Peter Ingemann, gå blandt alle de glade turister. Kameraholdet var selvfølgelig med, for de skulle optage en intro til et nyt program. Hvor sejt er det ikke lige? Glæder mig helt til at se det nye program, men der går jo nok lidt tid, inden det bliver sendt. Fik jeg sagt, at jeg var total starstruck??? I kan sgu få jeres Nik og Jay starstruck for jer selv - for jeg har sgu da set en liveoptagelse af "Hammerslag"! :-P

Ha' en herre fed aften (med "Hammerslag").

Ingen kommentarer:

Send en kommentar