tirsdag den 7. juni 2011

JEG GLÆDER MIG SYGT MEGET


Haha... Ja - billedet skal sige to måneder, for der er jo to tommelfingre. Uh, jeg syntes, at jeg var smart.
Jeps. For i dag er der nemlig to måneder til, at jeg smutter på efterskole. OG JEG GLÆDER MIG SOM EN I HELVEDE (altså, jeg glæder mig herre meget)! Der er faktisk kun 61 dage til! :-) Vil da lige slutte af med at sige, at jeg havde den sidste idrætstime på min skole i dag, og den her skole har jeg gået på i snart ni år, dvs. hele min skoletid har jeg gået der. Det bliver underligt, ikke at have sin hverdag der, men på den anden side, så når det bliver vinter, og der sikkert kommer sne, så skal jeg ikke bøvle med at komme i skole, for jeg er der jo hele tiden! Smart ;-)

Det var lige et lille glimt fra min dag i dag... Haha - nå, men jeg vil æde min mad med jordbærmarmelade (fucking nice), og så vil jeg smutte til en time BodyStep :-) Kan I have en rigtig fed-nice-super-cool dag/aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar