onsdag den 22. juni 2011

JEG SVEDER OGSÅ - FO' REAL

Svedigt hår (Tjek), rendende mascara (tjek), hud opløst af salt (tjek), skjolder på T-shirt (tjek)!

Jeg tænkte: "Hey!", (okay, det tænkte jeg ikke, det lyder bare godt...), nu hvor så mange lægger så mange billeder ind af sig selv, hvor de er flotte, har perfekt hud og ikke har én eneste svedperle på næsen, så kunne jeg gøre det samme, og det ville jeg også hjertens gerne, men min hud er lort, jeg har ikke helt så tynde kinder, og jeg sveder helt enormt! Så det kan ikke rigtig lade sig gøre... DERFOR er jeg en lille rebel (muhaha), så jeg gør da bare det modsatte (Hej, mit navn er frk. Modsat), og lægger et billede ind efter jeg har trænet.
Jeg var til en times BodyStep i dag, og kæft (!) hvor jeg svedte! Det var helt vildt... Svedige svin tænker I nok. Og ja - jeg var sgu nok et svedigt svin, men skal man ikke være det, når man træner?

I må ha' en dejlig onsdag aften. Jeg tror lige, at jeg vil netshoppe lidt. En kjole, en skjorte, en jakke og en vest på H&Ms online shop til 347 kroner synes jeg lyder helt fornuftigt! :-D

Nå, bye bye!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar