onsdag den 22. juni 2011

I FEEL IT IN MY BONES

Jeg har den sang på hjernen, men det er nok fordi jeg hører den nu... Jeg ville faktisk sætte et billede ind, fordi det gør indlæggene lidt mere spændende, men jeg vidste ikke hvad fanden jeg skulle sætte et billede ind af - og I får ikke et billede af mig i dag. Jeg ligner lort, bare lige så I ved det...

I går var en så rocker-fed dag! Min storebror blev student fra HTX (teknisk gymnasium), så det var bare fed. Så var jeg senere ude på en mindre shoppetur, men jeg fik sgu ikke købt noget... Det er så typisk! Jeg er herre kræsen... Men jeg faldt faktisk over en buksedragt fra H&M, men jeg var i tvivl i prøverummet, så jeg lod den hænge. Mine ben så lidt tykke ud i den - og de var også ret korte, men ved I hvad? Sådan er mine ben jo bare... Jeg kan jo ikke få lange slanke ben, ved at købe nogle bukser, så jeg har bestemt mig for, at jeg vil prøve at acceptere, at mine ben er nogle små, tykke sataner! For jeg kan ligesom ikke gå og gemme dem hele sommeren - det ville i hvert fald være spild af ben (eller noget...). Jeg fortrød faktisk lidt, at jeg lod buksedragten hænge til 129 kroner, for det synes jeg faktisk ikke var helt så galt. Jeg må vel finde den en anden dag :-) Det håber jeg i hvert fald! Den sad sgu egentligt meget fint på min overkrop.

TO dage tilbage på skolen - underligt, sært OG dejligt! Jeg smutter snart til BodyStep med det nye mother-fucking hårde program. OH YES

Ingen kommentarer:

Send en kommentar