mandag den 20. juni 2011

TEGAN AND SARA ♥



Den her sang er dejlig stille og afslappende. Jeg synes virkelig, at de to kvinder er så smadderseje! Enjoy!



Dette remix med Tiësto er dejligt. Det er ikke for vildt, men alligevel er der nogle elektroniske effekter, som gør sangen vildt fed! Enjoy!

Jeg var oppe til portfolieprøve i dag, hvilket var fint... Portfolieprøven går ud på, at man får nogle emner i hvert fag at vide - derved skal man samle alt, man har om det emne og forklare, hvordan man har arbejdet med det, og hvilke arbejdsmetoder man bedst kan lide osv... Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt nede med konceptet, men whatever; jeg skulle til prøve i 20 minutter (resten af tiden, har jeg haft fri), jeg har fri i morgen, fordi resten af klassen skal på det tidspunkt. Forresten så fik jeg 12, men jeg ved ikke, hvor glad jeg skal være for den karakter, for som sagt, så kan jeg ikke helt se idéen med det...
Jeg er mere stolt over, at jeg fik mig taget sammen til at tørre støv af, støvsuge og rydde op på mit værelse, uden at min mor skulle bede mig om det :-P Vildt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar