onsdag den 1. juni 2011

WHAT THE F***!



Jeg blev simpelthen nødt til at smide den her video ud på bloggen. Jeg er i chok!

Jeg vil anbefale jer at se denne video!


Jeg selv er en meget stor fortaler for homoseksualitet. Jeg kan virkelig ikke se det underlige i det. Mange siger: "Det er ikke normalt...", men alligevel har jeg den indstilling, at det er en normalitet. 10 % af verdens befolkning er homoseksuelle. Hvor mange procent skal der til, før det er normalt? Tænk på; i en klasse på 20 elever er der gennemsnitlig to elever, som er homoseksuelle. Jeg synes, det alligevel virker ret normalt.
Jeg har ikke ondt af nogen, fordi de er homoseksuelle, jeg får måske bare lidt medlidenhed med dem, der oplever diskrimination og en masse fordomme smasket lige i krydderen. Jeg kan bare ikke se idéen med det had.
Fordomme har jeg selv oplevet. Med min korte frisure og til tider maskuline påklædning møder jeg dem. Nogle tror, at jeg er lesbisk og jeg nok springer ud på et tidspunkt. De venter nærmest på det, men alligevel virker det også ret indlysende, at jeg da nok en dag vil springe ud. Men den dag kommer bare ikke. Jeg har skrevet adskillige stile om kærligheden i et homoseksuelt forhold, lavet projektopgave om homoseksualitet, set romantiske bøssefilm og læst "Wonderboy" fem gange, men jeg er bare ikke homoseksuel.

Så fik I lige lidt tanker herfra. I må have en skøn kristihimmelfartsferie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar