søndag den 5. juni 2011

IT'S DA SHIIIIT

Shorts Vila, sko Keds

Yes yes. Jeg har tilbragt denne herlige søndage i mine nye shorts fra Vila, som bare er da shit! Love 'em. Og mine sko fra Keds er heller ikke helt gamle. De er bare noget så rare at gå i. Love 'em, too <3
Og hah, jeg hører Chris Brown, fordi hans nummer, Yeah 3x, er med til det nye BodyPump program. Det er nummer 78, jow jow. Den sang er for vild til træning.
I aften skal jeg smovse så fucker meget mad, for vi skal nemlig have grillpølser, nammenam :-D
Og i torsdags var jeg til en lille blanding af træning; en halv times BodyCombat, en times BodyPump og til sidst en halv times BodyFlow. Det var også pisse sjovt, men efter BodyCombat, som er noget med noget slag og spark, så ville mine skuldre sgu klage, hvilket resulterede i ømhed og av-av. Det nye Pump-program er virkelig over-mega-kodyl-nice. Det er dælme også da shit!
Senere den torsdag, var jeg ude til noget mountain-bike løb, for at heppe på far (do'h. Jeg kom da derud, for at se superrytterne, som var både fra Finland, Sverige, Norge (tror jeg nok...), nogle danmarksmestre og Rabobank-ryttere.) Det var pisse fedt! Og hold kæft man, hvor er det vildt. De kører jo for sindsygt! :-P

Så er der sgu allerede skoledag i morgen igen. God, hvor er jeg da bare total overhovedet ikke nede med skolen for tiden. Men på tirsdag går der kun 2 måneder til start på efterskole. Tiden går sgu bare så stærkt. Uh, can't wait! :-)

Hav en dejlig søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar