lørdag den 16. april 2011

LIDT NOGET LORT


Som sagt, så skal jeg op på den efterskole, som jeg starte på efter sommerferien, i morgen, og jeg kan ikke rigtig finde noget passende tøj - hvilket jo er typisk. Jeg vil i hvert fald ikke komme i alt for maskulint tøj, for det føler jeg mig ikke så godt tilpas i, og når jeg oven i det har kort hår, så tror de bare jeg er lesbisk, hvilket jeg ikke er. Eller en dreng, hvilket jeg heller ikke er ;-) Det er bare dumt. Måske man skulle tage et par chinos og et par ballerinaer på?? Og en feminin bluse med blonder? Uh - det lyder godt - måske ;-)

Billedet beskriver rimelig godt min lørdag aften; kedelig, uden make-up (og nej, heller ikke mascara...), med ny-lakerede negle (til i morgen, selvfølgelig, hehe), ikke ordnet hår og ja ... Generelt bare lørdags-agtig! :-P Det' skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar