fredag den 22. april 2011

NY KJOLE


Jep, jeg har fandme købt en kjole! Og jeg elsker den! Den er fra H&M, og den er så behagelig! Jeg har tidligere annonceret, at jeg ikke er en 'kjole-pige', men nu er den opfattelse af mig selv altså faldet til jorden, hvilket jeg faktisk er glad for. Jeg har også besluttet mig for, at mit hår skal være langt, så nu bliver jeg virkelig feminin! Yes. Måske der kommer flere kjoler...

Og så til en lille opdatering omkring Ny-elevdag på min kommende efterskole. (I får fandme opdateringer, jow jow...) Det var en super fed og hyggelig dag. Jeg talte ikke rigtig med nogle af de andre, fordi jeg i en sådan situation virkelig er genert. I forhold til hvad jeg ellers har oplevet mhs. til min generthed, så klarede jeg det strålende, hvis jeg selv skal sige det :-P Jeg fandt desuden også ud af, at en fra parallelklassen skal gå på efterskolen, hvilket bare er et plus :-) 
På efterskolen er der et fag, som hedder Cambridge Engelsk, og os, som skal have faget, skulle tage en prøve, så de kan se, hvilket niveau vi ligger i. Jeg mener selv jeg er rimelig god til engelsk, men shiiiiit, hvor var den der prøve svær! Men det var fedt at prøve, og så kan jeg jo nå at forbedre mig (think positive... I guess).

På mandag, dvs. 2. påskedag, skal jeg til step-marathon, som er BodyStep uafbrudt i 2 timer! Det bliver vildt - rigtig vildt! Jeg glæder mig. Jeg bliver virkelig smadret på tirsdag :-P Årh, det bliver så godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar